Olasz virtus: íme a valaha készült legerősebb hátsókerék-hajtású Ferrari
A most debütált Ferrari 296 Speciale közel 900 lóerővel gyilkolja a hátsó gumijait – jövünk minden fontos részlettel a kihegyezett plugin hibrid sportkocsival kapcsolatban.
A most debütált Ferrari 296 Speciale közel 900 lóerővel gyilkolja a hátsó gumijait – jövünk minden fontos részlettel a kihegyezett plugin hibrid sportkocsival kapcsolatban.
A Ferrari 296 GTS N-Largo kicsit erősebb és jelentősen szélesebb lett a normál GTS-nél.
A biturbó V6-os “szívű” Ferrari 296 GTB szélessége nem kevesebb, mint 12 centiméterrel gyarapodott.
Ezzel az olasz roadsterrel bőven kevesebb, mint 8 másodperc alatt letudható a 0-200-as sprint.
A hibrid hajtásláncú olasz újdonság tetejének lenyitása mindössze 14 másodpercnyi időt vesz igénybe.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.